Zkoušky

06.07.2020

Ahoj Foxy, 
tak sádru mi sundali asi měsíc před zkouškama. No ten poslední měsíc před zkouškama jsem si doplňovala učivo a trénovala kouzla, abych byla připravená. Nadešel zkouškový týden a já začala docela v pohodě v pondělí po obědě a to numerologií. V úterý jsem měla bylinky a přeměňování společně se třeťákama. Jako na psaní teorie mi to nevadilo, ale na praxi jo protože jsem čekala šíleně dlouho a hned když konečně přišla řada byla jsem během chvilky venku. Ve středu jsem měla zkoušku z obrany, mudlů a formulí. Bylo to skvělý a mám ze sebe dobrý pocit že mi to všechno vyšlo jak jsem chtěla. Ve čtvrtek mě čekaly lektvary na který jsem se těšila a musím říct že mi to přišlo jednoduché. Pak jsem pokračovala drakologií a po obědě mě čekala zkouška z jasnovidectví a astronomie. Z těch dvou předmětů nemám moc dobrý pocit, ale snad to vyjde na nějakou slušnou známku. A v pátek jsem to zakončila zkouškou z péče o kouzelné tvory. Než jsem došla na vyhlašování školního poháru tak jsem se potkala se Stuím a jeho mamkou. A tak nějak mě ukecal, abych ho vzala vlakem. A když jsem vešla do síně byla jsem připravená, že jsme nevyhráli, ale i tak jsem si chtěla poslední večer na škole užít. No a k mému překvapení jsme pohár vyhrály a Havr naštvaně odešel. Ale to mi nezabránilo si to užít. Byla jsem na nás pyšná a na koleji jsme ještě chvíli slavili a přišli i kolejní za námi a bylo to děsně fajn. Pak jsem šla spát,abych byla na odjezd připravená. 

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky