Zpátky do školy

30.01.2020

Ahoj Foxy,

po dlouhých prázdninách přišel dopis a já poslední den prázdnin byla s Leou a Sophii projít a hráli jsme kroket . Pak jsme si byly všechny tři na zmrzlinu a dokoupit jídlo pro WhiteStar.  Večer jsme se doma ještě podívali všichni čtyři na televizi.
Druhý den jsem se vzbudila ráno docela brzy, dobalila jsem si kufry, rozloučila jsem se s Leou a Willem, pomazlila jsem se Sophii a vyrazila do Kotle.
V Kotli jsem odevzdala kufry a WhiteStar a pomalu vyrazila na nádraží. Když jsem dorazila na nádraží byla přepážka na průchod na nádraží otevřena a tak jsem si našla jedno kupé a uvelebila jsem se tam. Než jsem se nadála byl už čas na odjezd a vlak se pomalu rozjel. Po chvilce přišel Nate, ale jen pozdravil a zase zmizel. Asi v půlce přišel průvodčí a koupila jsem si noviny a začetla jsem se do nich, po menší chvíli přišla cukrářka a já si koupila pár žabek. Pak jsem zaslechla rozhlas, že se máme převléct do uniforem. Než jsem se nadála vystupovaly jsme v Prasinkách, pak jsem se přesunula do kočáru a po chvíli jsme vyrazily. Cesta netrvala tak dlouho a vystupovali jsme na školních pozemcích.  Ve Vstupní síni byla Viv s Biancou a ta se schovávala za ní. Tak jsem je pozdravila a já se šla posadit do Velké síně. Letos zařazování bylo celkem rychlé, ale ještě v Kotli jsme se s Natem vsadili o to že dvě holky skončí buď u nás a nebo na koleji s Natem. Tak když na ně přišla řada šťouchla jsem Nata do zad. Ani jeden jsme nevyhráli, ale to nevadí. Po chvíli  šlo se večeřet, jídlo bylo skvělé. Po večeři jsem šla na kolej a čekali jsme na kolejní. Posadili jsme se a oni nám řekly nějaké novinky pro letošní rok, které jsou super. A snad to bude skvělý. 
Pak jsme se domluvili s Will, že se přestěhuji k ní na pokoj. Tak jak jsem se přestěhovala a po celém dni jsem hupsla do postele a brzy usla.
Čau Pheo


© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky