Zpátky do školy

28.02.2021

Ahoj Foxy, 
prázdniny uběhly moc rychle a nadešel čas loučení. V Kotli to bylo docela na pohodu. Hodila jsem kufry do úschovny a pomalu jsem vyrazila směr nádraží. Prošla jsem přepážkou a vešla do prefektského kupé, kde k mému překvapení bylo poměrně dost lidí, třeba Nathan, Emm a Max. Cesta byla poměrně rychlá a už jsem přestupovala v Prasinkách do kočárů. Seděla jsem v kočáru s Emm a docela slušně jsme si popovídali. Po chvíli jsme už byli v Bradavicích a docela na mě padl smutek a došla jsem do Velké síně. Tam nás čekalo docela dost překvapení. Novou ředitelkou školy se stala Nancy Orwell, je zrušen školní pohár po kolejích. Budeme soutěžit v týmech napříč kolejema. Dovedli jsme prváky na kolej a tam jsme je uvítali na koleji a pak přišli kolejní a dokončili to. Dostala jsem na starosti kolejní sovu a pak si všimla Jernigan, že jsem smutná a tak si mě vzala na bok a popovídala si se mnou. Další den jsme udělali s Emm prohlídku hradu pro prváky a další den začala výuka. Mám až na dva profesory všechny co jsem měla a je to docela fajn. Výuka mě docela baví, ale mám pocit, že letos se nějak nemůžu dokopat k tomu, abych se pořádně naučila kouzla. Znáš to Foxy, teorie je v pohodě tu si pamatuju hned z hodiny. 
S dalšími zápisky se zase ozvu 
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky